czwartek, 6 sierpnia 2015

Jestem!

Witam wszystkich w ten upalny sierpniowy dzień! Wracam do blogowania po dłuższej przerwie. Spowodowało ją wiele spraw - wielkanoc, moje 18 urodziny, wyjazdy, koniec roku szkolnego, kurs na prawo jazdy... ale także potrzebowałam małego resetu od blogowania, ale już wracam!

Welcome in this super hot August day (around 36 °C here in Poland)! I'm coming back after long break. It was caused by many many things - Easter, my 18th birthday, trips, school, driver licence course and I also needed time to rest from blogging life, but now I'm here for you!


Nie przejmujcie się, bo już niedługo pochwalę się wszystkim co wyszydełkowałam w czasie tej przerwy. A teraz zapraszam szybciutko na mój Instagram (link w menu), na którym cały czas byłam aktywna! Do zobaczenia! :)

Don't worry because I crocheted a lot during the break and in the near future I'm going to show my projects here. But at the moment feel welcomed to follow me on my Instagram (find link in on right side of the blog) which is kept updated. See you soon! :)

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...