sobota, 24 stycznia 2015

Wspomnienia o Świętach

Od Bożego Narodzenia minął dokładnie miesiąc. Choinka już dawno rozebrana, ozdoby pochowane, smak potraw niemal zapomniany. To może trochę powspominam? W końcu nie pokazywałam na blogu jeszcze ręcznie wykonanych ozdób świątecznych...

It's been a month since Christmas... Christmas tree was undressed yesterday, decorations have been in boxes, I've already forgotten the taste of Christmas dishes... It's good while to bring some memories back, especially when I haven't show on the blog handmade xmas ornaments...



Wzór skarpetki / little stocking pattern: Simply Crochet, issue 23




Wzór ptaszka / bird pattern:  Simply Crochet, issue 23



Muszę przyznać, że Mikołaj był baaardzo bogaty w tym roku (właściwie ubiegłym). Widać, że mnie dobrze zna, bo pod choinką nie zabrakło hobbystycznych prezentów. Czy tylko ja uważam, że takie są najlepsze?
I have to admit that Santa was so rich this year (well, last year). He knows me because under the Christmas tree I found lots of hobby-connected presents. Am I the only one who treat such gifts as the best ones?


Dostałam tyle moich ulubionych dropsów w tak cudnych kolorach, dodatkowo zapakowane w uroczą ptaszkową skrzyneczkę - będzie idealna na bieżące projekty i na podróże.
I got my fav Drops yarn in lovely colors, all packed in this pretty case with little birds on and inside! It will be perfect for wip-projects and projects during travelling!


4 moteczki mojego ostatniego odkrycia - DMC Natura. Zakochana jestem w tej bawełnie, ktoś zna? Dziergał? Zgadzacie się z moją opinią?
4 skeins of one of my latest revelation - yarn DMC Natura. I fell in love with this cotton, anyone knows it? Crochet with it? Loves it?


Niczym komplet, buty, sweter i idealnie pasująca kolorystycznie wełna! 
Items look beautiful together: shoes, sweater and lovely wool.


Muszę stwierdzić, że teraz skończyły mi się wymówki i koniecznie powinnam wyszydełkować jakąś chustę, najlepiej tą włóczką (jedwab i alpaka - zakochałam się!) oraz którymś z nowych szydełek.
Well, I have to crochet a shawl with this yarn (silk and alpaca - I'm in love <3) and one of the hook from this pink set.


Szydełkami już dziergam, postaram się niedługo o jakąś recenzję, włóczki na razie macam i zastanawiam się co z nich stworzyć, by nie zmarnować ich potencjału! Poproszę o jakieś podpowiedzi i pomysły w komentarzach :)

I'm still thinking what to do with my new yarn, I would love to read your ideas in comments! :)

xox,
Julia Elena

5 komentarzy:

  1. Ostatnie zdjęcie tworzy świetną kompozycję :) nie mogę uwierzyć że minął już miesiąc od Świąt, nadal mi się wydaje jakby to było wczoraj... :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne świąteczne wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo mammmuuuniu, jakie cudowne prezenty! *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. To były wspaniale święta ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, klimatyczne wspominkowe zdjęcia :) A prezenty cudne. Lepszych nie mogłabym sobie wyobrazić!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...