czwartek, 4 września 2014

Simply Crochet, issue 22

Dziś przejrzymy zawartość najnowszego numeru brytyjskiego magazynu Simply Crochet. Gotowi? No to lecimy! :)

Najpierw okładka:

Podoba mi się sweter z okładki, szczególnie jego kolor - pastelowa mięta. Prezentem są szpilki zakończone różowymi i fioletowymi serduszkami. Urocze, tylko szkoda, że mam już podobne z jakiegoś magazynu hafciarskiego.


Ten numer ma wzory pośrednie między latem a jesienią. Niestety, zabrakło mi w nim schematów na czapki, kominy, rękawiczki. 


Podoba mi się poduszka z motywem ptaszka - nigdy nie robiłam na szydełku czegoś z 'nadrukiem'. Bluzka to propozycja typowo letnia, chętnie ją zrobię, ale już w przyszłym sezonie :)



Podobają mi się schematy z okazji rozpoczęcia roku szkolnego, czy też powrotów do pracy. Znajdziemy m.in. bardzo fajną torebkę listonoszkę, piórnik, szydełkowe kaktusy (są urocze!), wdzianka na kubeczki na długopisy. Bardzo ciekawe wzory, chętnie wypróbuję do ozdobienia biurka :)


Instrukcja na takie paski bardzo mi się przyda! Przy okazji przedstawione jest kilka pomysłów, jak wykorzystać ten wzorek. Mam ochotę na zrobienie sobie wdzianka na oparcie na krzesło!


Na koniec coś dla fanów psów, pluszaków i amigurumi - urocza psinka!

Pamiętajcie, że prezentuję tylko te ciekawsze dla mnie fragmenty magazynu, a także projekty, które chciałabym wykonać. Gazetka zawiera o wiele wiele więcej szydełkowych schematów i inspiracji!

Pozdrawiam,
Julia Elena



5 komentarzy:

  1. Podoba mi się ten tornister i piesek :) Ale niestety są poza moimi zdolnościami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piesek super ;) niestety nie umiem i raczej nie będę umieć robić takich cudności ;) pozdrawiam i zapraszam na candy niaf niaf ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szydełkowanie jest naprawdę bardzo proste, zachęcam do nauki :)

      Usuń
  3. Mnie podoba się kaktus. Muszę sobie kiedyś takiego zrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubie takie gazetki. Wiele ciekawych inspiracji można w nich znaleść.
    Życzę udanych tworków w dzierganiu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...