czwartek, 17 kwietnia 2014

17 urodziny


Wczoraj skończyłam 17 lat! Tak, moje urodziny przypadają na 16 kwietnia. Tego samego dnia mam też imieniny - wiąże się ze mną pewna historia, że sama sobie wybrałam imię, dzięki temu, że urodziłam się właśnie w Julii. W ten sposób jako mały bobas zasugerowałam rodzicom, jak chcę się mieć na imię ;) .

P.S. 16 kwietnia są także imieniny Bernadety, taka mała ciekawostka.

_________________________________________________

Pochwalę się prezentami, które dostałam od mojej Siostry :*
Jestem typem człowieka, który najbardziej lubi upominki związane z jego pasją czy hobby. Tak więć dostałam przydasie hafciarskie i bardzo się z nich cieszę <3


Widzimy tu dużo tkanin do haftu, drewniane półfabrykaty, igły i mulinę.


Zbliżenie na mulinę:


Piękne kolory, prawda? O, zapomniałabym o ramce do haftu. Zawsze myślałam, że jej nie potrzebuję. Ale już za pierwszą próbą bardzo się z nią polubiłam, a tamborek, któremu zawsze pozostawałam wierna, leży w kącie :)


Urodziny to wspaniały czas, prawda? Dziękuję za prezenty i życzenia <3

Pozdrawiam urodzinowo,
Julia Elena

3 komentarze:

  1. Ano wspaniały, wspaniały. A dziś jak do mnie przyjedziesz dostaniesz zająca. Czyli upominków ciąg dalszy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego dobrego :) Prezent świetny.
    Wesołych i pogodnych Świąt. Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj ta ramka to jakieś dziwne ustrojstwo, pierwszy raz widzę coś takiego ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...